Ganduri scrise ….


Scriu cu litere de aur, imi las inima sa vorbeasca, pentru ca a tacut de ajuns. Exista totusi o problema, nu exista ascultatori, nu exista public ci doar o oglinda veche si prafuita.

 

Sunt ganduri scrise pe hartie. Atatea ganduri incat ti-ar lua ore in sir sa le poti numara.Le-ai citit, ai mers cu ele pe tot parcursul calatoriei tale in aceasta lume virtuala, dar cu ce ai ramas? Sunt un om in spatele tastaturii, cu o varsta, cu un chip, dar mai mult de atat cu un suflet, si din suflet ti-am vorbit cum am stiut eu sa o fac, cum am gandit eu, cum am crezut eu ca va fi folositor, tu cu ce ai ramas? Te-ai gandit ca nu intamplarea te-a adus aici?  Nu-mi raspunde mie, raspunde-ti tie...

Leave a Reply

